Vores fortælling

Circular Movement ApS blev stiftet i juni 2022 af studie- og arbejdsvennerne Simon, Joakim og Claus. Virksomhedens ide kom under en fisketur, hvor vi diskuterede en virksomhed, der unødigt kasserede brugbare møbler.

At sælge store mængder af inventar, især når der ikke er nogen aftagere, var hovedårsagen bag. Senere opdagede vi en anden virksomhed med samme udfordring. Det førte til, at vi opkøbte alt deres inventar og Circular Movement ApS blev til.

Navnet afspejler vores dedikation til den cirkulære økonomi. Det indebærer hele processen fra start til slut i erhvervelsen af gode, brugte kvalitetsmøbler. Vi tilstræber bæredygtighed og grøn omtanke i hele vores forretning.

Vores formål og vision

Vi tilstræber at bidrage til mere bæredygtighed. Når du vælger os, støtter du op om denne vision. Vi tror nemlig på at genanvende brugte kvalitetsmøbler og arbejde for at mindske spild i processen, kan have gavnlige effekter på forbruget.

Derfor har vi altid miljøet for øje, når vi træffer beslutninger. Miljøbevidsthed er ikke blot en overvejelse for os, men en integreret del af vores beslutningstagning. Det er ikke noget, vi bare siger, men noget vi stræber på at efterleve hver dag.

På mission efter en mere meningsfuld hverdag

Selvom der endnu ikke findes elektriske kassevogne, der kan imødekomme vores specifikke behov, gør vi en aktiv indsats for at minimere vores miljøpåvirkning.

Alle vores kassevogne er i overensstemmelse med Euronorm IV eller højere og er udstyret med dieselpartikelfiltre. I partnerskab med Shell kompenserer vi ikke blot for vores dieselemissioner, men går et skridt videre.

Vi anvender køretøjstrackere for nøje at overvåge vores kørselsmønstre, hvilket gør det muligt for os at optimere brændstofforbruget. Selvom vi ikke har nået
perfektion, er vi konstant på jagt efter grønnere alternativer.

Teamet

Bag om Circular Furniture

Simon og Joakim har en imponerende militær baggrund, hvor Simon tjente som oversergent og Joakim som sergent. Efter deres tid i forsvaret valgte begge at forfølge akademiske karrierer. Simon fandt sin vej inden for jura, mens Joakim valgte økonomi.

Claus har en uddannelse inden for international markedsføring og handel. Herudover har han mange års erfaring fra bilbranchen, hvor han har arbejdet som sælger, værkfører, kundeservicemedarbejder og værkstedschef.

Selvom vi kommer fra forskellige baggrunde, komplementerer vi hinanden godt. Vores fælles passion for naturen og klimaet er en drivende kraft bag vores beslutningstagning i virksomheden.

Joakim

Møbel og inventar

Simon

Drift og logistik

Claus

Økonomi og administration

Din vej til indretning med mening

Ved at vælge os kan du være med til at støtte op om vores vision. Vi køber og sælger alle former for brugte møbler og inventar. Det er med henblik på at forsøge at mindske eventuel miljøpåvirkning.

Du kan hos os få indretningshjælp og vejledning til mere skånsomme alternativer,
som privat og erhvervskunde. Som erhvervskunde kan du få en skræddersyet
udlejningsaftale på kort og lang sigt.

Hvis I mangler borde og stole til et mødelokale, så kontakt os. Vi udarbejder et tilbud på præcis de møbler, I ønsker. Vi står for afhentning og opkøb af brugt
inventar samt genanvendelse og udarbejdelse af miljørapporter for møbler, der skal kasseres.